Subject: Re: Gaasipaigaldise tehnilise kontrolli tegija registreerimise leht
From: "Dmitri Samsonov" <[email-masked]>
To: "Alar Punson" <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>, "Priit Poschlin" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 11:37:53 +0300

Добрый день.

Посылаю заполненную и дигитально подписанную анкету. Просьба внести мою 
фирму в регистр. Заранее благодарю.

-----------------------------------------------------------
Lugupidamisega, Dmitri Samsonov
Juhatuse liige OÜ WestServis Hooldus Plus
Tel. +372 58506030/+372 53738989

Четверг, 2 мая 2024, 10:06 +03:00 от Alar Punson <[email-masked]>:

Tere !

TTJA infosüsteemi kasutajaks registreerimise taotluse blankett on lisatud 
manusena. Palun täitke see ja saatke allkirjastatult [email-masked]. JVIS sse 
andmete lisamise kohta saab juhendi  [email-masked]

OÜ WestServis Hooldus Plus (16605509) pole 02.05.2024 seisuga 
gaasipaigaldise tehnilise kontrolli tegemise õigust. Gaasipaigaldise 
tehnilise kontrolli õigus on võimalik saada täites manuses olev JVIS 
kasutaja registreerimise leht. Kontrolle tehes tuleb gaasipaigaldiste 
tehnilise kontrolli andmed sisestada JVIS andmebaasi.

………

Gaasitöid teostav pädev isik kontrollib korteris  ja vormistab akti: 
gaasiseadme nõuetele vastavuse ja toimimise kontroll tööolukorras; 
olemasolevale dokumentatsioonile vastavuse kontroll, seadmete õhuvarustuse 
ja ruumide ventilatsiooni toimimise kontroll, torustiku nõuetele vastavuse 
kontroll, seadmete ühenduste tiheduse kontroll, vingugaasianduri olemasolu 
ning paigalduse kontroll. Koostöös KÜ esindaja ja kontrolli tegeva 
gaasitööde pädeva isikuga on ühine korraldamine efektiivseim.

Gaasipaigaldise tehnilise kontrolli tegijad leiate: : 
<https://www.ttja.ee/eraklient/ohutus/koduohutus/gaasiohutus#eluruumi-gaasipaigal> 
https://www.ttja.ee/eraklient/ohutus/koduohutus/gaasiohutus#eluruumi-gaasipaigal

Gaasipaigaldise kontrolli käigus läbiviidud tegevuste andmed sisestab 
kontrolli teostaja tehnilise järelevalve infosüsteemi  JVIS viie tööpäeva 
jooksul.

Компетентное лицо, выполняющее газовые работы, проверяет в квартире и 
оформляет акт по следующим пунктам: проверка соответствия газового 
устройства требованиям и проверка функционирования в рабочей ситуации, 
проверка соответствия имеющейся документации, проверка функционирования 
воздухоснабжения устройств и проверка вентиляции помещений, проверка 
соответствия трубопровода требованиям, проверка герметичности соединений 
оборудования, наличие датчика угарного газа и проверка его монтажа. В 
сотрудничестве с представителем квартирного товарищества и компетентным 
лицом по газовым работам, осуществляющим проверку, общая организация будет 
наиболее эффективной.

Внимание! Лиц, проводящих технический контроль газовой установки, вы 
найдете: : 
<https://www.ttja.ee/eraklient/ohutus/koduohutus/gaasiohutus#eluruumi-gaasipaigal> 
https://www.ttja.ee/eraklient/ohutus/koduohutus/gaasiohutus#eluruumi-gaasipaigal

Данные о действиях, проведенных в ходе проверки газовой установки, 
исполнитель проверки вводит в инфосистему технического надзора JVIS в 
течение пяти рабочих дней.